KLACHTAFHANDELING

Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, vragen wij u deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@speelgoedhoeve.nl of anderzijds contact op te nemen via het contactformulier.

Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en daarbij trachten de klacht naar genoegen en tevredenheid op te pakken en op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons (Speelgoedhoeve.nl) een bevestiging waarna wij, binnen 14 na ontvangst, uw klacht zullen beantwoorden. Mocht er onverhoopt toch meer tijd nodig zijn voor de afhandeling van uw klacht, zullen wij u hier tijdig van op de hoogte brengen.

Mocht  dit alles uiteindelijk niet leiden tot een wenselijke oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2015 - 2020 Speelgoedhoeve.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel